Tusen Tack till alla som röstade på “Årets Album”!
Tusen tack till alla er som såg till att vi fick en Guldklave för “Årets Album”, vi är mycket glada & stolta!
Tusen tack till alla er som såg till att vi fick en Guldklave för “Årets Album”, vi är mycket glada & stolta!
Hejsan Streaplersvänner! Nu har vi uppdaterat hemsidan med bilder från en fantastisk sommarturné, har haft lite problem med tekniken…som tydligen haft semester! Tack till alla fina kamrater vi träffat hittills i sommar, vi fick ju också en Guldklave för “Årets Album” i Malung, tusen tack till alla som röstat. “Galleriet” är uppdaterat med bilder från sommaren, ha det fortsatt skönt i värmen, hoppas vi ses!
PS. Glöm inte att följa oss på Instagram & Facebook! DS.
Hejsan Streaplersvänner! Låten “Underbar” från vår nya skiva testas på Svensktoppen nu på Söndag, tycker vi är väldigt kul!
Trevlig Midsommar önskar Streaplers!
Hejsan Streaplersvänner! Efter en härlig helg i Uppsala på Liljekonvaljeholmen, och Kåtebols Festplats i just Kåtebol tar vi nu lite Midsommarledigt. Hoppas ni alla får en fin Midsommar så ses vi igen, Onsdagen 27/6 på Gårdsjölogen, Torsdagen 28/6 Gröna Lund, Fredagen 29/6 Frösön Sandvikens Camping, och Lördagen 30/6 Moliden Fp. Bilder från Kåtebol har vi tack vare Therése, fler finns i “Galleriet”! Följ oss gärna på, Instagram, Facebook, och vår hemsida, må väl tills vi hörs igen!
Halloj Streaplersvänner! Tack till alla som kom till Polketten denna kväll, knökfullt var ordet. Bilder har vi tack vare Ingvar, uppdaterade även “Galleriet” med bilder från Götene Fp…tack till Therése! Närmast träffar du oss på Liljekonvaljeholmen i Uppsala på Fredag, och härliga Kåtebols Festplats på Lördag! Må väl go vänner vi hörs!
Hejsan Streaplersvänner! Två nomineringar i Guldklaven 2018, “Årets Band” & “Årets Album”, vi är mycket stolta! Röstningen startar 1/7.
Hejsan Streaplersvänner! Det är med stor glädje vi kan konstatera att vi blivit nominerade i två kategorier i årets Guldklave, Årets Album, och Årets band…vi är väldigt stolta! En trevlig avslutning på helgen blev det tillsammans med Agneta Sjödin i Bingolotto, bilderna är signerade Johan Carlén Folkspel…fler bilder hittar du i “Galleriet”! Ni ser oss närmast på Polketten Liseberg Onsdagen 13/6, välkomna!
Hejsan Streaplersvänner! “Härliga Kungälv en pärla i Bohuslän, har man en gång vart där så längtar man dit igen…” en mening ur “Kungälvs valsen” som säger allt! Tack för en trevlig kväll i parken med många kända, och långväga gäster. Bilderna fixade Ingvar till, fler hittar du i “Galleriet”! Glöm inte att du kan följa oss på Facebook & Instagram, vi hörs!
Hejsan Streaplersvänner! Vilka härliga sommardagar/kvällar vi haft, det är bara att njuta! Lite bilder från våra spelningar finns här, bilderna har vi fått tack vare Ingvar & Christer. Café Torpet i Skepplanda, Tallbacken i Ånge, och Långnäsparken i Ånge har vi besökt i veckan! Stort tack till alla som gjorde dessa kvällar så trevliga, ett extra tack & grattis till Karin Larsson!